پاركت ضد آب

طراحي نما سلختمان

پاركت ضد آب

۳ بازديد ۰ نظر

يك مدل از كفپوش هايي كه براي كف آپارتمان و مكان هاي اينچنيني مورد استفاده قرار مي گيرد پاركت مي باشد به اين گونه كه تكه هاي پاركت را به صورت آجري،شطرنجي،جناغي و .. كنار هم قرار مي دهند تا كف فضا كاملا پر شود.استقامت پاركت در برابر ضربه و رطوبت كمتر از سراميك است ولي عايق بهتري نسبت به سرما وصدا مي باشد.زادگاه اين كفپوش ها كشورهاي المان وسوئيس مي باشد.براي انتخاب پاركت بايد به فضا، دكوراسيون توجه نمود چون اگررنگ پاركت اشتباه انتخاب شود زيبايي و جلوه خود را از دست مي دهد و ضخامت پاركت از نظرپايداري اهميت ويژه اي دارد به طور مثال در محيط هاي پر رفت و آمد ضخامت پاركت بايد بيشتر باشد.به طور كلي ضخامت استاندارد پاركت در منزل مكسوني 8 ميليمتر است.

Image result for parket

صبيعي بودن پاركت و عدم وجود هر گونه مواد شيميايي يكي از بزرگترين مزايا پاركت چوبي مي باشد.در حال حاضرپاركت ليمينت كه چند ساله وارد بازار شده از نظر استقامت و عدم وجود حشرات و قارچ ها، تنوع و زيبايي، نصب راحت و قيمت پايين تر نسبت به پاركت چوبي برتري دارند.چون سراميك ازجنس سنگ هست نسبت به پاركت شكننده تر هست و در برخورد با اجسام ممكن است دچارشكستگي شود.امروزه پاركت ضد آب براي كساني كه كه بافت چوب را براي مكان هايي مثل حمام و دستشويي ترجيح مي دهند به بازار عرضه شده است زيرا كه آب بزرگترين دشمن پاركت هاي چوبي است.يكي ديگراز نكاتي كه بايد در انتخاب پاركت در نظر بگيريم اين است كه رنگ انتخابي پاركت زود كثيف و خدشه دار نشود.

Image result for parket

انتخاب پاركت مناسب نيازمند آن است كه از مشاورين مجرب در تمامي زمينه ها اعم از قيمت كيفيت دوام و ... كمك گرفت به همين علت مي باشد كه ما به شما توصيه مي كنيم كه براي خريد پاركت به سراغ فروشگاه دكور آفيس برويد كه مشاورين خبره اي را در اين زمينه در اختيار دارد .

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.